کوچینگ محمد جانبلاغی
کوچینگ محمد جانبلاغی
سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 12:19 | بازدید : 381 | نویسنده : مدیر سایت | ( نظرات )

قانون باورها | درمان قطعی استرس و اضطراب | روانشناس کودک و نوجوان لایف کوچینگ چیست؟

محمد جانبلاغی به عنوان کوچ یا مربی، از سال ۱۳۹۶  به شما کمک می کند به اهدافتان برسید و در زندگیتان تغییرات شگفت انگیزی ایجاد کنید.

همچنین به شما کمک می کند فراتر از محدویت هایتان قدم بردارید و شروع به برداشتن قدم هایی کنید که همیشه آرزویش را دارید.

در این جلسات شما به بهترین، راحت ترین، قابل دسترس ترین صورت به آرزوها و خواسته هایتان می رسید.

لایف کوچینگ در حقیقت الفبای انسان موفق شدن است. مهم نیست شما کجا هستید و چه امکانات و چه محدودیت­‌هایی دارید، این‌­ها اصلاً در مقابل آن چیزی که شما می­‌توانید انجام دهید، هیچ است!

به شرط این‌که بخواهید و با خود بگویید که من باید این عادت­‌ها و آموزش ها را در خود ایجاد کنم و به مجرد این‌که این عادت­‌ها در شما نهادینه شد، تبدیل به باورهای شما می‌­شود و آنگاه موفقیت های خود را مشاهده می­‌کنید و با خود می­‌گویید: خواستم شد!

ما با این باورها و عادت­‌هایی که داریم به این­جایی که الآن هستیم، رسیده­‌ایم.

می‌­خواهیم به جای ایده­‌آلی برسیم، شرکت‌مان موفق­‌تر شود، فروش‌مان بیش­تر شود، درآمدمان بالاتر برود، خانه داشته باشیم، این‌­ها خیلی خوب است ولی باید از جای درست شروع کنیم.

۹۰درصد از شکست‌­ها به این دلیل است که از جای غلط شروع می‌­کنیم!

ما بارها تلاش می‌کنیم، شکست می‌خوریم باز تلاش می‌کنیم، اما بعد می‌­بینیم آنکه می‌­خواستیم، نشده است!

 فراموش می‌­کنیم وضعیت موجود برآیندی است از من و باورهای ذهنی. یعنی اگر من صاحب ماشین، خانه، همسر و… هستید، این­‌ها دقیقا بازتاب باورهای من هست.

به نظرمان می‌­رسد که اتفاقی بوده است، حتی اگر اتفاقی بوده است، من جایی ایستاده بودم که این اتفاق به من رسیده و باعث شده که آن را تجربه کنم!

محدودیت­‌ها و سختی‌ها، بازتاب فکر خودمان است؛

و این فکر یعنی باورها و عادات، ما را وادار به انجام کارهایی می‌­کند که به بن‌بست می­‌خوریم و آن را به گردن خداوند، این و آن می‌اندازیم؛ تقصیر پدرم است، تقصیر مادرم است، تقصیر کارفرماست، تقصیر کارگر است و مثال‌های دیگر، هرچه می­‌خواهیم بگوییم، ولی با این فکر و باورها و این عادت­‌هاما به این­جا رسیده‌ایم.

اگر من چیزی فراتر از این‌‌جایی که هستم را می­‌خواهم باید روی خودم سرمایه­‌گذاری کنم و این نکته پنهان و راز اساسی موفقیت است.

این که یک مسیر چگونه طی می­‌شود بستگی به این دارد که ما کی هستیم و چه باورهای داریم!

باید از خودمان شروع کنیم. روی خودتان باید سرمایه‌گذاری کنید! شمایید که این کار، این شرکت و این زندگی را به‌ وجود آورده است.

هرکسی که موفق می­‌شود عادت­‌ها یا باورهایی از خانواده و از محیط و آموزش داشته است که او را موفق می­‌کنند، یا توانسته است خودش را تغییر بدهد و بر ترس­‌ها، تردیدها، خشم‌ها، رنجش‌ها و تنبلی­‌ها و خوشی­‌های آنی غلبه کند و آینده‌نگری داشته باشد.

از طریق آموزش‌های لایف‌کوچینگ شما متحول می‌­شوید، شما به همه‌چیز می‌­رسید چون ما بهترین تکنیک های را در اختیارتان قرار می دهیم و فرمول (راز پنهان موفقیت) را برایتان بازگو می کنیم.

بهترین روانشناس  با ثبت نام و شرکت در جلسات کوچینگ دیگر نیازی به خرید هیچ دوره آموزشی یا جلسات دیگری جهت تغییر باورها و سیدن به آرزوهایتان نخواهید داشت.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رازهای ثروتمندی و افزایش فروش و آدرس janblaghy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 104
:: بازدید سال : 216
:: بازدید کلی : 934